9 Ağustos 2012 Perşembe

Karadeniz Erkeğim


Bu evlenilesi erkeğimle çok saçma bir tanışmamız olmuştu.Arkadaşının msnininden bulup bana sarmıştı.Başlarda gram yüz vermiyorum.Saf olduğunu düşünmüştüm hatta.Kendi dertlerimle uğraşıyordum kilo veriyorum yeni bir hayatım olucak herşey çok güzel kuşlar kelebek sikiyor modundayım.Sonra arada can sıkıntısından cevap verdikçe farkettim ki çocuk saf falan değil.Baktım çok iyi anlaşıyoruz.Zamanla aylarca konuşarak arada bir kıvılcım oldu.Normalde ölümüne karşı olduğum uzak mesafeden ilişki düşüncesine bakışım değişti.Yoğun ısrar sonucu şans vermeye karar verdim.

Böylece bizim ilişkimizin startınıda vermiş olduk.İlk 2 ay balayı kıvamında geçti gitti ve hiç beklemediğim bir anda bizimki benden ayrılmaya karar verdi.Kaldım mı ben sik gibi!Eski sevgilisini görmüş kafası karışmış bana bunu yapamazmış.Nasıl gücüme gitti bana bunu demesi anlatamam.Ağlıyorum ama boşluktayım. Çünkü ağlancak ne var? Görmediğin,dokunmadığın bir adamın neyine dertleniyorsun? Ama işte işler o şekilde olmuyormuş 2 gün boşluk duygusuyla ağlayınca anlıyorsun ki eksikleri olsada yaşananlar gerçek. Sonra pişman mı oldu, üzüldüğümü mü anladı, diğer kızdan mı yüz bulamadı bilmiyorum.Bana geri döndü.Arkadaşlarım yaşını(88li) falan baya bi problem yaptı üstüme geldi, benim tabikide sikimde olmadı. Webcamden falan idare ediyoruz en büyük problemimiz onun kıskançlığı onun dışında çok ponçik idare ettik bir 5 ay daha.
Bu koca 5 ay sonunda ben sıkılmaya başladım.Çünkü ilişkinin bana verdiği tek şey kısıtlama olmaya başlamıştı.Onunla konuşma! 3 dakika geç mesaj attın! Bla bla bla..Toplum içinde sevgilim var diye söyleyemiyorsunda göğsünü gere gere millet taşak geçiyor.Uzakta görüşmediğin adam nereye sevgilin kendini kandırma demeye başlıyorlar.Toplulukla akşam dışarı çıkıyorsun biri asılıyor kafada 40 tilki.
Eğer adam gibi sevgili olsak şuan açıklama yapmazdım çünkü benimle olurdu.Yüz versem birilerine ruhu duymaz.O önüne gelenle yatsa beni ayakta uyutsa uyutur.Zaten ilişkinin başlangıcından ben yalan dolanla başladım.İkinci sevgilim olduğunu mu ne söylemiştim.
Bide hepsinden zoru eksikliğini hissetmekti.Onun orda bir hayatı var asla tam dahil olamayacağın.O kadar iyi bir kalbe inanman için dokunup atışını hissetmelisin.Ama yapamıyorsun.
Kısacası bu kadar soru işareti, özgürlüğümden feragat etmek ve özlemi kaldıramadımÇünkü zamanla göremediklerini görmeye başlıyorsun.Rahatsız olmadığın şeyler rahatsız etmeye başlıyor ve bu rahatsızlık giderek artıyor.Bu yüzden kendimce mantıklı olanı yapıp ayrılmak istediğimi söyledim.Başta başaramadık ayrılığı gibi oldu ama alıştıra alıştıra uzaklaştık.


Not: Bu ilişkinin daha devamıda var hafız 4 sene uzatarak oynandı bu maç

0 yorum:

Yorum Gönder