5 Ağustos 2012 Pazar

Bu Bir Sınavdı


Bu arkadaştan bahsederken İblis demek istiyorum.Hem karakteri hem de kolundaki İblis dövmesinden dolayı.
Ben normalde bu çocukla tanışmıyordum.Kız arkadaşımla bu çocuk internetten tanışmış fazla kaynaşmadan bi görüşelim demişler.Benle İblisin yanında bi çocukla 4 kişilik bir grup olarak buluştuk Alsancak’da. Ben İblisle çok iyi anlaşıyorum ama yok böle bişey resmen önceden tanışıyor gibiyiz.Cafe’nin birinde gittik tuvalete kız kıza dedikodu yapıcaz.Bizim kız çocuğa kıl olmuş çok ukelaa,çok gıcııık falan diyo bende kem küm ediyorum derken saat ilerledi Deep diye bir bara gittik içtikçe içiyoruz içtikçede baya bi güzelleşiyoruz.Abi ben her zamanki gibi sarhoş oldum İblisin arkadaşına asılıyorum oda bana içirip duruyo.İblis diyo içme ben içiyorum.Sonra baktım İblis bizim kıza yumuldu.Yiyişmiyorlar ama yanlış anlaşılmasın ön sevişme yapıyorlar.Derken bende yanımdaki kılkuyruktan sıkılmış içiyorum hala.
Sonra ben bir kötü oldum allahım uçuyorum sağ yanımda pembe bir domuz,sol yanımda kurt cobain uçuyor.Sonra İblis beni tuvalete götürdü bi ilgiler falan derken hadi kalkıyoruz dedik farkında olmadan 2 saf masum genç kız eve çoook geç kalmışız aileler delirmiş durumda ve sarhoşuz ayakta duramıyoruz.
Çocuklarla aynı yöne gitcez diye onlarda bizle geldi durağa bırakıcaklar bizi.Neyse biz yürümeye başladık İblis kolumdan tutuyo ben gayet ee enişte modundayım.İblis “Sarıl bana ayakta duramıyorsun” dedi. “tamam” dedim.Giderken bu çocuk niye bana sarılıyo diye düşünmeye kafam basmadığı için gidiyoruz.Baktım durduk durakta olduğumuzu düşünerek göz göze geldik ben arada oluşan çekimden korkup geri çekilicekken çat öptü beni! O an bilmiyorumda 3 saniye karşılık verdimsanırım. Sonra ohaaaaaa! Amk.Napıyorum lan ben şuan!!!! Diye düşünerek çekildim ki arkadan arkadaşım bakıyor.Sonra bağırdık çağırdık bunlara bırakın bizi eve kendimiz döneriz diye.
Ben kızın yüzüne bakamıyorum ama anlamda veremiyorum olanlara hala ayakta zor duruyorum herşey rüya gibi bulanık.Sonra otobüsle arkadaşımın teyzesine gittik eve içkili girersek aileler bizi sikicek çünkü biliyoruz.Yolda öğrendim ki; İblis kıza zorla zikini tutturmuş falan ortada aşk olmadığını çocuğun dostluğumuza da ziki tutturamayacağını konuştuk.Elele tutuşup ağlayarak Bostanlı’ya teyzeye geldik.
Teyzenin evinde kıyametler koptu.Herkes tecavüz olup olmadığını öğrenmeye çalışıyor.E yaşlarda küçük tabi 16-17 civarıyız o zamanlar.İçki kokumuz gitsin diye garip şeyler yedirip ağır kokular sıktıktan sonra babalarımız gelip ikimizide aldı.Onların birşeyden haberi yok annelerimiz yalan söylemiş.Anneler biliyor tabi eve ikimizde ilk kez sarhoş ve bu saatte geldik.Anneleri tecavüze uğramadığımıza ikna etmek saatlerimizi aldıktan sonra arkadaşımla birbirimize acıyıp salaklığımıza kızarak koyniş koyniş uyuduk.
Olaydan birkaç gün sonra İblis internetten bana yazdı kız arkadaşımla birlikteydik.Özür diledi.Uzunca bir şekilde derdini anlattı.Afra tafra yaptım.
“İstemiyorum seni.Aramızı bozmaya çalışma…”dedim
“Karşılıklıydı herşey yalan söyleme sende hoşlanıyordun,sende istedin” dedi
Arkadaşıma baktım evet demem orda onu öldürmekti aşık değildi çocuğa o da ben de.Allahın sümüklü herifi için dostuma asla yapmazdım bunu.En mantıklı olan yalanlayıp çocuğu silmekti.Kız kıza oooh kurtulduk ondan diye gaz verdik birbirimize rahatladık.
Sonra kız o çocukla nasıl oldu bilmiyorum şuan ne desem yalan barıştı.Flört ederimsi arkadaş derken hepten arkadaş oldular.İblis benden öle bi nefret etti ki gözünde herşeyin suçlusu ben oldum (kendi sikimsonikliğini görmez tabi!).Sonradan zaten farkettimki sümüğümü silmezmişim meğer ama çok iyi arkadaş olurmuşuz.Herif hala görüşünce soğuktur bana karşı ama ondan çok da arkadaş olmuş sayılmayız.

Not: O kız benim hala en yakın arkadaşım ve ölene kadar öyle kalacak.Ama ben yine de ; Bu bir sınavdı ve geçemedim.

Bu ilişkiden ne öğrendik?: Fazla içip libidonu kontrol edemiyorsan içme.İçme ki o pişmanlıkla yaşama

0 yorum:

Yorum Gönder