31 Ekim 2012 Çarşamba

kalpsiz dobiş


Benim Karadeniz erkeğiyle ilk esaslı ayrılığımızı yaşadığımız dönemlerde ben lise 3e gidiyordum.Sınıfta ilk günden beri garip bi şekilde uzak durduğum yakınlaşınca salaklaştığım bir çocuk vadı.Ayda yılda bir muhattap olurduk.Odun olduğunu düşünür bazen gıcık olurdum hatta kendisine.Sonra zamanla arkadaşlarımında tabiki gazıyla aradaki garipliği kabullendim.Çoçuklayken garip bir mutluluk bir pıtırcıklık anlatamam size halimi hissimi.
Sonra bir kişi iki kişi derken sınıfta yayıldı benim Dobiş’ten hoşlandığım.Bizde bir cilveler falan başladı hah oda beni seviyoooo! Derken bu gitti alt sınıftan bir ırıspıyla işi pişirdi.Kızda çaçaron yapıştı mı çocuğa.Bunlar gözümün önünde aşk yaşıyor ben deliye dönüyorum.Ayrılıyorlar kıvılcımlar gene çakılıyor.
Okulunda o dönemde Ankara’ya gezisi var Dobişlede ırıspı ayrı bayadır.Geziye gittik gündüzleri otobüste bir samimiyet otele gidiyoruz bir samimiyet.Oteldeki ilk gece otelin kuytu yerlerinde bir bankta yıldızları seyredip ilk kez romantik an yaşadık.Bi duvardan atlarken kucağına aldı sarıldık elele dolaştık.Aşık olduğumdan o gece emin oldum.Sonra beni odaya bıraktı ayrıldık.Ertesi gündüz yüzüme bakmıyor!Lan dedim noluyoz one night romantizmde neyin nesi.
İkinci gece oldu içtik ettik eğlence doruklarda bu evil evil beni arıyormuş haberi geldi.Neyse uzatmıyım gittim yanına herif tatlılıktan geberiyor.Dedim içimden siktirsin gitsin gene üzülcem nasılsa kaçtım lobiye.Lobidede millet toplaşmış sarhoş kafayla Tanrıyı tartışıyor içimden amk böle muhabbetin diyip uyudum koltukta.Sonra birisi kıçın kıçın gelip sarıldı.Baktım Dobiş.Aldı beni ordan sarılıp şarkı söyleyerek odaya çıktık.Girdim odaya ayakta uyuyorum zaten Dobişte tuvalette acık kıvrılıverem şuracığa dedim uyumuşum.Sonra Dobişde geldi yanıma yattı.Sarıldık 2-3 saat kadar tek yastıkta burun buruna sarılıp uyuduk.Bi ara uyandım yanımda yok bende bir panik çıktı tuvaletteymiş gene “Sakin ol burdayım” diyip yanağımdan öptü.O an sıçtığım andı.Tavlamak için binbir taktik uyguladım banamısın demedi kaçayım dedim daha pis aşık etti.
Ve nihayetinde İzmire döndük maşallah gezideki hocaların bile haberi olmuş birlikte uyuduğumuzdan ben sevgili olsakda rahatlasak gibi şeyler düşünüyorum.Otobüsten inerken bir erkek arkadaşım bana onun ben odama dönünce ırıspıyla yattığını anlattı.Acımış bana.”Erkek arası muhabbet anlatmazdım ama o kadar salaksınki kıyamadım lan” dedi.Yıkıldım.Eve dönüp serdar ortaç-adam gibi yürekli ol dinleyip ağladım o radde.
Aradan baya bi zaman geçti şimdi tam hatırlayamıyorum süreyi böyle arada bişeyler varla yok arası takıldık biz bunla.Ama çok değer verdim piçe o üzülmesin ben üzüleyim diyebilecek bir sapıklıkla sevdim.Okul kapandı yaz tatilinde Dobiş bana sardı.Okulda ilgisizlikten geberen çocuk msj atmadan duramaz oldu.Dedim özledi ya da okulda utanıyordu demek.Bende gene bi umut heran sevgili olabiliriz hali.O sıralarda Karadeniz erkeğiyle bi barışır gibi olmuştuk "Dobiş geldi sen git" diyemem.Kafam karışık kendimden nefret ediyorum.Dedim ben Karadeniz erkeğimi seçicem yoksa Dobiş beni daha çooook üzer.Gittim bir gün faceden konuşurken Dobişe Karadeniz erkeğimi anlattım.Dedim böle böle bi çocuk var barışcaz İzmir’e tarafına geliyor görüşcez bu hafta falan.Dobişten hiç beklemediğim bir atak geldi.KISKANDI.Sonra da napacağını bilemeyip hadi gel şakadan ilişkisi var yapalım dedi.Yok olmaz dedim kavgaya başladı.Bende de malum hayır deme yetisi yok tamam dedim amk yapalım.(Okuldan bana tebrik telefonları yağdı hiçbir yaz tatilim bu kadar popi geçmemişti lan o.O)Karadenizli bunu gördü.Ondan da yedim paparayı gerçek değil şakadan yaptık diye olayı izah ettim inanmadı ama inanmış gibi yaptı.
Sonra Dobiş Karadenizlinin geleceği günden 2 gün önce yine dellendi tutturdu şifreni ver.Bende düşündüm sende ver o zaman dedim.Plan nasılsa vermek istemez böylece aradan sıyrılırım.Tabiki işe yaramadı.Aldı şifreyi "sana güveniyorum" gibi şeyler söyledi.Sonra Dobişle işin rengi değişti tabi sevgili gibi bir şey olduk.Bu kafa karışıklığının üstesinden gelip mutlu olmaya çalışırken 2 hafta sonra beyimiz bana ilişkisi var yazısını kaldırsak mı biz birbirimizi biliyoruz nasılsa gibi laflar etti.Tamam dedim.2 gün sonra o ırıspıyla ilişkisi var yazdığını gördüm.Günlerce ağladım gerçekten mi şakaydı ben mi yalan söyledim diye.İşin garibi orospu çocuğu konuşmadıda benle bir süre.Buda şaka olmadığına baya baya kazık yediğime inandırdı beni.
Yine okullar açıldı artık son sınıfız.Konuşmadık çok uzun bir süre.Sınıf bizim yüzümüzden ikiye bölündü.Sonra bir gün Büşra diye bi arkadaşım gidip Dobişi sıkıştırdı. ”Sen nasıl birisin asla yapmam dediğin herşeyi berrine yaptın.Hiç mi sevmedin?!” demiş.Oda gözleri dolarak “sevdim” demiş.Onun arkadaşlarıda aynı gün benle konuştu.”Gidin dövüşceniz mi sevişceniz mi napıyosanız yapın bıktık sizden” dediler.
Gittim.Konuştuk.Ben ağladım,sıraları tekmeledim.O başını öne eğip şemsiyesini parçaladı yine gözleri doldu ama dışına vurmadı. “Hiç mi değer vermedin” dedim. “Çok değer verdim.Ama değişemedim olmadı anlamanı beklemiyorum ama mecburdum affet” dedi.Saatlerce kavga ettik,daha doğrusu ben ettim o sustu.Sonra herşey eskisi gibi olacak sanarken daha da kötü oldu.Konuşmamaya kaçmaya devam etti.Yediremedim bu halimi kendime gittim sevmediğim birisiyle çıktım 2 hafta sırf konuyu bana kimseler açmasın artık diye.İşede yaradı konu kapandı bir daha da açılmadı.Mezuniyete kadar.
Mezuniyetim tam manasıyla rezaletti.Saçlarımı yeni turuncu yapmıştım o zamanlar.Hiç bir şey istediğim gibi olmadı.Maşalı saçlar,pudra rengi üstü siyah dantelden full bacak elbisem striptizci topuklularımla Akrep Bar rus asıllı assolisti gibiydim.Dobiş gelmicek nasılsa yiaa diyip gittim o halde.Meğer yemeğe gelmicekmiş cluba geldi.Bütün gece selamlaşmadık bile.Gece artık 2 gibi dans ederken birden belimden kavradı neye uğradığımı şaşırdım.Konuşmadan dans ettik baya bir süre.Sonra kendimi Dobişle öpüşürken buldum.Hayatımdaki bir çok sevişmeden daha anlamlı bir öpüşmeydi benim için.
Sonra konuşmak istedi elimden tuttu dışarı çıktık.Özür diledi.Özlemişim dedi.
Korktum nasılsa yine bırakır diye “Korkma bir beklentim yok sadece vedalaştık görüşmemeye devam edelim.” Dedim şaşırdı.Geçmiş konuları açtı.
“Çok değiştim ben.Eskisi kadar takmıyorum ne seni ne başkasını.” Dedim.
Eve davet etti saçma gelicek ama masumca olduğundan emindim aslında.
Ama yinede “Olmaz.Bundan fazlasında hiçbir şey olmamış gibi davranamam” dedim. “Sen benim için o kadar değerlisinki sana kıyamam ben” dedi. “Eğer yapıcak olsam yanımda kafan güzel uyuduğunda yapardım ama sadece uyurken sana sarılmak yetti hep” dedi.İyi bişey söylemeye çalışırken sıçtı batırdı yani.
Ordan çorbacıya gittik son kez o gece gördüm onu vedalaştık.Sarılmak istemedim dayanamam diye.Taksiden indirdi.Kocaman sarıldı.Kendine çok iyi bak dedi. ”Sen benle kalıp bana iyi baksana it!” diyemedim.
Sonra tabiki tahmin ettiğim gibi oldu 2 hafta hiç aramadı bende aramasını beklemedim.Güzeldi bitti dedim.Sonra tekrar konuşmaya başladık numaranı silmiştim 2 hanesini hatırlayamadım gibi bir bahane uydurdu.İnanmış gibi yaptım.Aylarca konuştuk ama nedense hiç buluşmadık.Bu seferde ben kaçtım.Birlikte hayal kurduk.Ankara’da okuyacaktık.O eve çıkıyordu onda kalırdım haftanın 3 günü falan filan.Sonra bana İzmir ona Ankara çıktı.Direttik devam etmek için ama olmadı her liseli büyük aşkı gibi bizide mesafeler sikti.Sorsanız ertesi sene aklıma gelmez oldu.Ama yinede çok farklıydı oğlum.Ona takmıyorum kimseyi dediğim gün miladım oldu.Bir daha hiç bu kadar temiz aşk yaşayamadım ben.

Not: Herkesin lisedeyken birlikte aynı şehire gidip evlenme hayali kurduğu erkeği vardır ya işte o çok büyük bi yalan.İzin vermeyin mesafeler sikti bizim ilişkimize diye ağlamayın sonra canımslar

0 yorum:

Yorum Gönder