10 Temmuz 2012 Salı

Futbolcu Çıtır


Keçi’den ayrıldıktan sonra nefes almadan yeni aşklara yelken açtım tabi.Keçi’den de önce internetten tanıştığım bi çocuktu bu.Çocuk futbolcu baya yakışıklı bişey yeşil gözlü sarı saçlı falan.Ama dünyanında en salak insanı hareketleri tavırları allahım zekasıyla bana verilmiş bi cezaydı adeta.Trip atmak için “iyi” demek yerine “i” yazan bi tip.Ben ergenim o benden ergen uç noktada herif.Ama yinede gaza geldim seviyorum,aşığım diyodu bayadır çıkalım dedim çocuğa.Neyse biz bunla sevgili olduk mesajlardaki gereksiz samimiyet ve çocuktaki sevişkenlik halini anlatamam.Yaban çakalı resmen nabız yokluyo utanmasa “Pompa var mı pompa?” diye sorcak o durumda.
3-5 gün sonra biz bunla buluşup gençlerin favori ilk buluşma yeri olan sinemaya gittik.O zamanlar ki zihniyetime göre sinema bile çok seksi ve riskli bi mekan (sinemada nasıl tecavüze uğramayı planlıyordum onu bende bilmiyorum). Çocuk buluşmaya geldi ben ayrı şok o ayrı şok.Ben kendimi çıt kırıldım pıtırcık tanıtmışım o kendini Rambo tanıtmış.Çocuk geldi 165 boy 45 kilo bişey.Ben gittim kaldım yanında dev anası.Bide ilk buluşma diye hazırlanmışta gitmişim bi kilo makyaj,anane çantası falan oldum çocuğun ablası.
Bunlara rağmen hiç çaktırmıyoruz çok aşıkmışız gibi davranıyoruz ama ortamda gergin yani hissediyorum.Buna rağmen yiğiştik mi yiğiştik.Götten bacaklı zar zor kol atıp çekti benide öptü öylede azimli.Ama hakkınıda yememek lazım iyi öpüşüyordu.Nese biz bunla sahile gittik annesi mannesi çağırıyo dedim heyo annesiyle tanışcam bugün.Kısa mısa ama olsun bende 165im aslında ben azcık küçülsem o vücut çalışsa mükemmel çift oluruz yüzümüzde güzel… derken bu gitti annesiyle tanışamadan.
Sonra işte eve gidince “şimdiden özledim yiaa” gibi yavşaklıklar yaptı. 1 hafta daha çıkıp iyice tiksindikten sonra bir mahalle düğününde eski aşığım beni keserken terkettim çocuğu.Adıda Uğurdu bu arada adının öğrenilmesinden çekinmiceğim bi tip olduğu için banane amınakoyim.

Not: Kızlar aklınızda bulunsun eğer bir erkek hesap ödeme konusunda çok isteksizse sermayeyi size yatırmak istemediğindendir.Sırf piçlik olsun diye ödetip siktir olup gitmenizi tavsiye ediyorum.(ödeyebilcekken ırın kırın edendir burda bahsi geçen)
Bu ilişkiden ne öğrendik? sevmeden,sevilmeden ilişki için zorlamamak lazımmış.

0 yorum:

Yorum Gönder