30 Nisan 2012 Pazartesi

En sıradan hikayemsin


Benim bu çocukla tanışmam ve ilişkiye başlamam içimde yatan gizli sürtüğün bana göz kırpmasıydı adeta. Okulu ekmiş Etkin diye bi arkadaşımın doğum gününe gitmiştik.Doğum günü dediğimde kafana hoppidi bişi canlanmasın asi ergenler gündüz vakti alsancakta okul kıyafetlerimizle bira içmiştik.Olay bu yani.Nese Etkinin kankası geldi adı Keçi. Yanında hayatımda gördüğüm en cins kız vardı.Kızın piercingini,travesti inceliğindeki kaşlarını ve abartılı derecedeki peltekliğini sanırım asla unutmayacağım.Başta kız çocuğu itiyo kakıyo bi sevgisiz bi nefret dolu anlam veremedik tabi.Meğer sevgililermiş ama kızın her halinden çocuktan tiksindiği belli.Adeta bakışlarıyla “Bok vardı he dedin bu ambiti kılıklıya.of.pof.siktirgit.” diyordu çocuğa.Ki bende kıza hak vermiştim Keçi’de garip bi yılışıklık çekilmezlik söz konusuydu çünkü.
Nese o gün böle benim sarhoşken tanışıp yemek ısmarladığım broşürcü çocuğun(buda başlı başına bi hikaye aslında ama) mekanına gittik içtik güldük falan.Sonra Keçi’yle ben bir samimiyet bir samimiyet ne alaka nasıl oldu bende anlamadım.Tüm aşk hayatımı anlatıyorum Winnie’ye yazdığım mektupları okutuyorum o derece açmışım kendimi çocuğa.Oda aynı bokun laciverti ama bana karşı sevgilisini anlatıyo akıl veriyorum falan.Derken ben niyeti bozdum.Önce sevgilisinden uzaklaştırdım sonra da kendimi ona yamadım.Onunda içinde olcakki klasik ergen numaraları yapmaya başladı bana neymiş efendim “facebookda evli yapalım,sen benim ruh ikimizimsin” falan filan..250 gr. İlgi sevgi gördüm ya direk baloncuk çıktı kafada “oha çıksak,benide çok iyi anlıyo,şiirde yazıo bana kesin şiir yazar bu…”demeye başladım.
Sonra dedim kızım aksiyona geçiyoz hadi.Ortak arkadaşımız vardı(meğer bu kıza aşıkmış) gittim kıza dedim Keçiyle konuşcaksın.”nie gerçekten çıkmıyonuzkiii” diceğsin seviştirceğsin bizi dedim.Kızda işinin ehliymiş çat halletti işi bana sevgilim olur musun diye mesaj geldi. Biz çıkmaya başladık ama nasıl sevimsiz ve sevişgeniz anlatamam kordondan ıssız cafelere her yerde öpüşüyoruz. Beyimizde libido hihuuuu durumunda malum yaş gereği. Sürekli bira içip öpüşesimiz,sızasımız var.Ama hafiften tatlı bile sayılırdık.
Kısacası ilişkimizi bu kadar anlatmasam bile olurdu sıkıcı klasik şeylerdi.Sonra ben buna doğum günü için planlar falan yapıyorum kutu hazırlıcam içine mektup,parfüm,hediye,fotoğraflarımızın olduğu bi albüm albümede yazcam “tamamını doldurcak kadar anılarda birlikte olmak dileğiyle” die.Nasıl sevgi doluyum anlatamam.Bunca hazırlık yapmışken benim masum bir regl taframdan bunla bir kavga ettik.Dedim sikerler yok sana doğum günü falan.Sürpriz parti yapcaktım iptal,kutu iptal.Gittim öle el kızı tribinde buda sanki sevgilisi değilmişim gibi davranıyor atarlı atarlı.Derken o gün bitti bizim ilişkide.
Sonra gitti en yakın arkadaşıma aşık falan oldu hatta şöyleki sonradan aşık olmadı gayet benleykende ona aşıktı kendisi. Bende sarhoş kafayla rezillikler yaptım buna, salak salak konuştum “uf sana mı bakcak bu kız bee” tarzı şeyler söyledim oda son nokta olmuş oldu.Aslında keşke hayatımda kalsaydı dediğim diceğim kadar bende hiç sevmedim ama olsun ibnelik yapmak zorunda değildi sonuçda dimi?

Not: Keçi’den sonra kendime tutamayacağım yeni bir söz daha verdim: ”Asla kanka ayağı göt ayağı aşklara bulaşmayacağım”
Bu ilişkiden ne öğrendik? Çok fazla seni tanıyan ya da tanıdığın insandan uzak duruciksin.

0 yorum:

Yorum Gönder