28 Kasım 2011 Pazartesi

Ben Ergen ve Aşıksam

Şimdiii sıra geldi hayatımın en ama en komik aşk hikayesine..
Hani her kızın mutlaka yaşadığı bi trip vardır lise zamanlarında;üst sınıftan berkecan,batucan gözüne bi başka yakışıklı gelirde yanı başındaki ahmet,mehmet sümüklü gelir.Hah işte bende yaşadım bunu öyle ki kendisi için yazdığım bir defter dolusu şiirim mevcut.Bide size tipini tarif ediyim hayalinizde bişiler canlansın.Uzun boylu baya 1.90 kadar boyu olan 130 kilo kadar kirli sakallı dağınık saçlı.devamlı kambur duran,ayaklarını sürüyen ama masmavi gözleriylede her bakışında beni benden alan bi tip.
Biz bununla ilk 10. sınıfın ilk günü tanışmıştık durakta otobüs bekliyoruz benim canolarla ege parka gitcez yaz tatilinde kim naptı onu konuşcaz plan bu.Şimdi neyden konuşuyoduk falan bilemiyorum ama benim Winnie hiç tanımadığı,hiç alakası olmayan muhabbete hiç alakası olmayan bi konuyla pat diye girip sonrada gitmişti.Bende o gün onu rüyamda görmek suretiyle aşık olmuş ve onunla evleniceğime inanmıştım.
Sonrasında aylar onu takip etmek,izlemek,ismini sırama yazmakla geçti.Derkeeen.Yavşak mı yavşak üst sınıftan kız arkadaşlarım benim ondan hoşlandığımı öğrenene kadar.İşte o an benim masum platonik ergenliğimin bozulduğu gün oldu.Bu orospular gitti öğle arası tuttu çocuğu yanıma getirdi onunda meyili varmış bana geldi oturdu.Tabikide ben naptım?Sik görmüş yeni gelin gibi konuşamadım bile konuşsamda saçmaladım.
Tam o gün herşey bitti derken msnden(o zamanlar msn vardı tabi) baktım winnie eklemiş! Ben nasıl havalara uçuyorum nasıl uçuyorum anlatamam.Sanarsın koçların torunundan evlenme teklifi geldi.
Neyse ben tabi havalara girdim herkese kendimden 2 üst sınıftan biriyle çıktığımı sölüyorum ama buna kendimde inanıyorum.Sonra benim winnie bi önce anlattım çocuk vardı ya onun kankası vardı isim vercem Murat koyup tur attırılası muratla arkadaş çıktı.Bende dedimki konuşalım bari hep beraber sonra bunlar konuştu ben çıktım yattım uyudum.Ertesi gün teletabilerle sevişmiş bir neşeyle okula gittim Winnieye selam verdim takmıyo!Muhabbet ediyorum bıdı bıdı cevap yok! Dedim napmak lazım gittim o bizim arabulucu orospulara dedim : "Winnie benle konuşmuyo niye acep?" bi sessizlik,acıma faslından sonra "dün Murat ona bişeyler demiş sinirlenmiş Winniede bida senle konuşmak istemiyo" dı dı dı dıııım!
Öyle bir geçer zaman ki edasıyla başladım ağlayarak koşmaya sınıfa gidip hönkürerek sümüklerimi kankama silerek ağlıcam çünkü.Pat.birine çarptım kim olabilir? Winnie -.-
Noldu? demesine kalmadı belamı okuyup maraton koşuma devam ettim.Sonradan öğrendimki meğersem Murat gitmiş çocuğu tehdit falan etmiş iyi bakcan bu kıza tipinde raconlar yapmış.Winniede marjinal metalci falan bi çocuk eee sikerler demiş bırakmış beni.
Ben aylarca ağlayıp şiir yazıp Winnieyi seyrettikten sonra çevremdeki göttenbacaklıların gazıyla gittim "lanet olsun bu hayat,lanet olsun bu sevgim,sen bena neden böle yaptın,hayatım leyla" kıvamında bi yazıyı çocuğa gönderdim.Bide utanmadım cevap bekledim.Ama hakkını yememek lazım asil çocukmuş sadece çok yakın arkadaşlarına sölemiş napmak lazım diye ben olsam yazıyı okulun duvarlarına asar götümle gülerdim.
Sonra aradan zaman geçip yaz falan geçince konuştuk monuştuk ama ben çoktaaan unutmuş yeni aşklara ve meşklere yelken açmıştım.


not:Winnieyle evlenebilir onunla 5 kiloluk çocuklarımızı çıkartmak için 3gün doğumhanede kalabilirdim.Ama ergenliğim ve duygu patlamalarımla bu aşkıda mındar etmiş oldum.

Bu ilişkiden ne öğrendik? Bir erkeğe ilan-ı aşkla elde edemezsin.Çünkü korkar kaçar.

0 yorum:

Yorum Gönder