6 Temmuz 2011 Çarşamba

Akıl Akıl Gel Götüme Takıl





artık ergenlime başlamak istiyorum lisenin ilk yıllarından bahsetmek istiyorum.
İlkokulda popüler olmaya herkesi parmağımda oynatmaya alışmış bi bünyem vardı ama liseye gelince çok acı bi şekilde anladım ki benden çok daha havalı,seksi,uzun güzel bacaklı,şuh kahkahalı kızlar vardı yer yüzünde.Aylarca edinemediğim arkadaş çevreme mi kahrolayım çirkinliğime mi karar veremez haldeydim o sıralar, tam bir umutsuz vaka olduğuma inanarak duygusal ergene bağlamıştım.Evdekilere "kimse beni anlamiooo! aptalsın sen kadın geri kafalısın tağam mıı! bu gün götümsularda kalıcam engel olamazsınız bu dostluğa aslaaa!" gibi cümleler kurarak geçerken günler karşıma bir tahta atlı pskolojik sorunlu prens çıktı.Ama çıkmaması gereken bi şekilde arkadaşımın (hiç sevmediğim bi arkadaşımın ama; ben masumum yani) yari olarak çıktı karşıma.Ama baktım tahta atlınında bana karşı tutumu pek de normal deil "öpüşelim koklaşalım tatlımısın sen aaa bakim gözünde güzelmiş götünde güzelmiş" gibi cümleler kuruyo duraağmadım aşık oldum..Nese bunla sevgili sevgili takılıyoruz biz ilk kez öpüştüm ilk kez elele dolaştım sevgilimle. Herşeyimin ilki sensin arkadaşımı sildim senin için,ağzıma sıçtılar yarabbi şükür dedim tribi yapıyorum.TAK tahta atlının atı bozuldu ayrılmaya karar verdi.Bende nasıl bi iyimsersem nasıl sikmişsem polyannayı "o beni seviyo biliyorum ailevi sorunları yüzünden böyle yapıyo babasını annesini aldatırken yatakta basmış intihar etmiş zamanında ondan böle yoksa aşık yanii.." die kendimi kandırıyorum da kandırıyorum.Nese aradan aylar geçti kankası vardı tahta atlının murat die ben ona tahta atlımın tahta götünü başını özledim tribi yapıyorum barıştırsın diye. derken çocuk bana hayatımın fırsatını sundu "ben senden hoşlanıyorum gel benim yarim ol!"didii.
Amaa tabikide mallığın doruklarında olduğum için beni sikine takmayan herifi düşünerek "Olmaz Adnan bunu tahta atlıya yapamam" diyerek bu fırsatıda yüzüme gözüme bulaştırdım.Biliyorum "lan heni memen küçüktü beyninden bu senin zekan!" dedinizi biliyorum.Ama tıpkı filmlerdeki gibi bu saf ve temiz aşkımın karşılığını buldum yani buldum sandım.Tahta atlı barışmak için bana yalvarmaya aşkından mektuplar yazmaya başladı.Ben "oha oha oha aşık aşık aşık sevgili olduk şimdi gene öpicik beni vuhuu" derken.Gamze diye bir insan bir yeni rakibe çıktı karşıma. Gözünün yağını yediminin internetinden yaptığım yoğun araştırmalarlada acı gerçeğimle yine yüzleştim. ALDATILDIIM! Hemde o kadar şizofrence ki benle naptıysa birebir aynısını yaparak aldatmış pezevengin dölü!Faça, denen şuan çocuğum yaparsa götüne faça atarak ceza veririm dediğim bi saçmalıkla tanıştım o dönemde aylarca ağlayıp başkalarında teselli mi bulunca da barıştım affettim geçti gitti ama sağlam koyduydu piç.

Not:Ben öyle bi garip bişeyim ki anamı sikseler ağlar ağlar gider affettim tamam içindeki güzelliği görüyorum derim.

0 yorum:

Yorum Gönder