30 Haziran 2011 Perşembe

ilk aşkım ilk hikayem

Dedim ki madem hayatıma giren erkekleri tek tek özetliyorum bari kronolojik olsun benim kafam da rahat sizinki de rahat olsun.İşe tee ortaokuldaki biciklerimin yeni yeni varlıklarını hissetirdiği yüz üstü uyuyamadığım zamanlardan başlıyorum.Hatta kızların kullandığı en iğrenç terimle ana vatanım kan bile ağlamıyor öle böle masum değilim yani.
O zamanlar şimdiki gibi çıkıyım elini tutayım gözüne bakayım yok benim dünyamda.Sürekli altı yaşından beri benle yakıştırılan ayı yavrusu kılıklı ezik yarimle takılıyorum vuruyorum kafasına o bana vurmayınca "bana o kadar aşık kiii!" diye anlatmaya başlıyorum, platoniklik hayat biçimim yani.Ama ne zamanki mavi önlükleri çıkardıkta yeni üniforma yeni öğretmenlerle tanıştık turuncu beynim kendini bozdu.Yan sınıftan bi çocuk kestirdim gözüme ilk gördüğümde yediğim çikiletalarımı cipslerimi falan attırdı bana o kadar yani.Sonra gittim baktm aynaya yarmagülün biri bana bakıyo çipil çipil.Dedim yook böyle olmaz!Gittim annemin bidudilerini sardım kafama kabarttım saçları (suzan avcı kılıklı olcam ordan belliymiş),taktım eteğime "sarhoştum hatırlamıyorum" yazan rozetimi gittim çocuğun yanına merhaba hadi tanışalım arkadaş olalım dedim.Önce haklı olarak baktı açıkta göt görmüş anadolum insanı gibi sonra tamam dedi bide üstüne numaramı aldı. Tamam dedim oldu bu iş akşam gittim mesajlaşıyoruz bana kontör gönderirmisin peki dedim hemen (aşkım benden bişey istemiş yapmam mıı!)ertesi gün yine sonra yine baktım bu işte bi gariplik var ama ne olduğunuda çözemiyorum.Açtım derdimi bizim rozetli kız grubuna baktım hiç ortak noktası olmayan ergen yoldaşlarım ortak nokta buldu oda çocuğun beni sevmediği.Aldım bizim kızlardan gazı gittim ayrılık mektubumu yazdım (yıldız tilbe-serserim dinleyerek) gönderdim arkadaşlarla.Sonra cevap geldi "Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca!!!" lan dedim bu bana aşık tamam ayrılmıyorum.Nese 3-5 ay takıldım mahallede top mop oynadık bunla derken bi kız çıktı Öykü adı.Milletten haber alıyorum öpmüş kızı seninki oooo çok popi kızım diye.Gittim sordum kıza kız hayır dedi.Gittim buldum çocuğu dicem : Göt kadar boyunla iki kelimeyi bir araya getiremeden(kekemeydi benlede konuşmaz yazışırdı) ne bokuma buldun ikinci kızı!
Buldumda okulun bahçesinde hiç unutmam dondurma yiyo gittim asabi asabi sen öyküyü mü öptün diye güldü evet dedi.İşte o an yazıldı benim aşk kaderim.Aldatılmak,dünyanın en götten bacaklı, en yavşak,en yalancı erkeklerini bulmak..! evet bu kaderimdi


not: kaderimi değiştirmenin tek yolu o dondurma çubuğunu götüne sokmaktı yapamadım..

0 yorum:

Yorum Gönder